Recenzja książki „Mózg na zakupach” dr A.K.Pradeep

Tę książę koniecznie musicie przeczytać!!! KOOOONIEEEECZNIEEEE!

Jak rynek obserwuje Wasze działania i jak przewiduje, co będziecie chciały kupować.

Po pierwsze dlatego, że musicie wiedzieć, jak rynek obserwuje Wasze działania i jak przewiduje, co będziecie chciały kupować.
Po drugie dlatego, że jesteście częścią tego rynku, wiele z Was same wymyśla swoje produkty i chcecie, żeby ludzie o nich wiedzieli. Warto więc wiedzieć, jak ludzie podejmują decyzje w sklepie. Nie musisz już uczyć się neuromarketingu od podstaw. Ta książka pozwoli Ci zrozumieć niektóre mechanizmy i dopasować swój przekaz do naturalnych potrzeb Twojej grupy docelowej. Zyskasz spokojny sen oraz zapewnisz sobie przewagę konkurencyjnym na współczesnym, obfitym rynku.
A po trzecie, zrozumiesz, dlaczego koncerny zarabiają więcej od Ciebie… I, że zawsze tak będzie, jeśli nie będziesz poszukiwać wiedzy, którą oni stosują. Nie wiem, jak to zrobisz, ale ta pozycja, o której piszę właśnie to wynik takiego poszukiwania odpowiedzi. A skoro ktoś napisał o tym książkę, to znaczy że wiedza jest w zasięgu ręki. I to za kilkadziesiąt złotych (naprawdę, nie pamiętam, ile zapłaciłam). I masz ją wziąć do ręki i ogarnąć. Nie chcę słyszeć żadnego: „o boże, to kosztuje”. Tak! Kosztuje! Wiedza kosztuje! A ta tutaj kosztuje ułamek promila tego, ile wydały firmy, żeby zrobić badania, o których się tutaj dowiesz.

Czego się dowiecie:

  • jak nauromarketing wykorzystywany jest w badaniach marketingowych? Czyli w tych działaniach, których nie robisz, a powinnaś:D
  • jak działa mózg człowieka (w sensie Twoich klientów), i że nie zmienił się do setek tysięcy lat. Czyli, jesteśmy tak samo głupi, jak byliśmy kiedyś, tyle że bardziej obyci z technologiami:D
  • że jest różnica w kupowaniu przez kobiety i mężczyzn (oj, chyba nikomu nie trzeba tego udowadniać – jak koń jest każdy widzi), przez matki i singielki i że tylko wiedza o tym, jak działają te różne typy ludzi na zakupach jest w stanie Cię uratować:D
  • jak eksperci sprawdzają prawdziwość swoich badania i co z tego wynika. A w konsekwencji, jak zaprojektować swoją markę, aby była tą, na którą mózg zwróci uwagę. Naprawdę!

„Na mnie reklama nie działa”. Akurat!

A przede wszystkim uwolnicie się od przekonania „ja jestem odporna na reklamę” lub „na mnie reklama nie działa”.

Akurat! 95% decyzji zachodzi na poziomie podświadomym. Gdy coś wisi Ci nad głową, to jest to naturalne, że się tego boisz. I trzymasz się od tego z daleka.

A teraz przyznaj się, ile razy powiesiłaś nad głową swoich klientów baner, flagę, cokolwiek, bo myślałaś, że to zwróci ich uwagę? Producenci alkoholi mają niejeden grzech na sumieniu w tej dziedzinie. Przygotowują swoje stoiska tak, żeby dać Ci odczuć, że jesteś w winnicy. Tworzą wielopiętrowe konstrukcje, z których zwieszają się sztuczne liście winorośli i do tego dorzucają sterczące bannery i wystające ze skrzynek butelko. Twój mózg już z daleka sygnalizuje, że nie chce się do tego zbliżać. I jak nie potrzebujesz, to się nie zbliżasz:D A teraz policz, ile straciłaś realizując swoją wizję marketingową?

To książka, która Was obudzi

Ale najistotniejsze będzie, że po tej lekturze skończycie z myśleniem, że nad wszystkim w swoim życiu panujecie. I że zakupy, które robicie są zawsze zaplanowane. I że nie ulegacie reklamie. To książka, która Was obudzi. I o to właśnie mi chodzi, gdy ją rekomenduję. Chcę, żebyście przestały mieć złudzenia, że życie dzieje się samo. Nic z tych rzeczy. PRzyczyną wszystkich Twoich nieszczęść jesteś Ty sama. Więc bierz książkę do ręki i czytaj, jak dajesz się prowadzić za rękę i nawet o tym nie wiesz:D

Opt In Image

Bądź ze mną w kontakcie!

Zapisz się do newslettera, który wysyłam raz w tygodniu

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych i handlowych, w tym otrzymywanie newslettera od "Zasmakuj w życiu"

%d bloggers like this: