Copywriting

Mam za sobą 6 lat budowania własnej marki w oparciu o bloga. Wiem, co zrobić, aby produkty/usługi, które oferujesz stały się lepiej widoczne w Twojej grupie docelowej, a Twoja strona należała do tych, do których się z przyjemnością wraca.

Napiszę dla Ciebie:

  • posty na bloga,
  • newslettery,
  • saleslettery,
  • artykuły do prasy branżowej,
  • angażujące posty na fb, ln, instagram,
  • opisy produktów,
  • chwytliwe tytuły nagłówków,
  • opowieści marketingowe (o Twojej marce lub/i o Twoim produkcie),
  • teksty do Twoich materiałów publikowanych na YouTube, żeby to, co mówisz na ekranie brzmiało swobodnie i było zrozumiałe dla odbiorców,
  • itd.

A to zaledwie promil działań, których potrzebujesz, aby Twoja marka rezonowała z Twoimi odbiorcami. Daj mi znać, jeśli naprawdę zależy Ci na eksperckim podejściu do zarządzania treściami w Twoich kanałach komunikacji. Czas, który straciłeś na niefortunne teksty już do Ciebie nie wróci. W końcu się nauczysz – tak jak ja się tego nauczyłam – ale… jeśli tylko uważasz, że lepiej znasz się na pracy z klientami, albo najlepiej zarządzasz wysyłkami, albo świetnie projektujesz swoje produkty… to pozwól mi napisać najważniejsze treści za Ciebie.

Moja metoda pracy opiera się na doświadczeniu w przygotowaniu treści na bloga, do prasy, do kanałów video oraz na głębokim rozumieniu działania biznesu, nie tylko on-line. To nieprawda, że treści muszą być krótkie – bo długich nikt nie czyta. To nieprawda, że musisz mieć chwytliwy tytuł, bo tylko taka ściągnie widownię na Twoją stronę. To nieprawda, że strona internetowa nie sprzedaje i nie warto w nią inwestować. Prawdziwe działanie w sieci prowadzi do tego, aby zamieniać obserwatorów Twoich stron w prawdziwych klientów. I ja się właśnie tym zajmuję.

Zapraszam do współpracy. Dzwoń: 606 789 681, Pisz: [email protected]

P.S. Mile widziane branże fitness&welness, health, pfarmacy, education, food, ale nie jest to konieczny warunek.

JAK WYGLĄDA WSPÓŁPRACA? 

Etap I. Ustalamy, co jest do zrobienia. I zwykle ze zdziwieniem odkrywasz, ile głębi jest w haśle “potrzebuję newsletter” albo “napisz mi artykuł”:D
Etap II. Opracowujemy mechanizm zamieniania obserwatorów Twoich mediów w płacących klientów. To jest etap, gdy dużo rozmawiamy o Twojej marce, Twoim produkcie, a w szczególności o Twoich Klientach, fanach, obserwatorach.
ETAP III. Piszemy treści, które zamienią Twoich obserwatorów w prawdziwych klientów:D